مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 16:552020-09-16سياسي

جایزه انجمن جهانی پیوند«TTS» برای پزشک کهگیلویه و بویراحمدی


پزشک کهگیلویه و بویراحمدی به خاطر تاثیرگذاری عمده بر پیوند عضو در جهان موفق به کسب جایزه 2020 انجمن جهانی پیوند عضو « TTS» شد.

- جایزه انجمن جهانی پیوند TTS برای پزشک کهگیلویه و بویراحمدی ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد پزشک کهگیلویه و بویراحمدی به خاطر تاثیرگذاری عمده بر پیوند عضو در جهان موفق به کسب جایزه 2020 انجمن جهانی پیوند عضو TTS شد.

کنگره بین المللی انجمن پیوند (TTS) جایزه 2020 recognition awards خود را به دکتر سید علی ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران اهدا کرد تا از فعالیت های شبانه روزی و موفقیت های برجسته این پزشک ایرانی تقدیر کند.

این کنگره بین المللی هر ساله جایزه recognition awards را به افرادی که تاثیر عمده ای بر پیوند عضو در جهان داشته اند، اهدا می کند، بیست و هشتمین کنگره بین المللی انجمن پیوند (TTS) از 24 شهریور ماه به مدت سه روز به طور مجازی در حال برگزاری است.

کنگره بین المللی انجمن پیوند، تنها انجمن جهانی در زمینه پیوند اعضاء است که همه رشته های مرتبط به این موضوع را در بر می گیرد و فرصتی مناسب برای به اشتراک گذاشتن دانش و دستاوردهای جدید در زمینه اهداء و پیوند عضو است.

علاوه بر برگزاری سمپوزیوم ویژه کووید 19 و تأثیر آن بر پیوند ، ارائه 250 سخنرانی، برگزاری همایش های پیشرفته و اجرای کارگاه های آموزشی از دیگر برنامه های این کنگره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه انجمن جهانی پیوند«TTS» برای پزشک کهگیلویه و بویراحمدی

جایزه انجمن جهانی پیوند«TTS» برای پزشک کهگیلویه و بویراحمدی