مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 18:452020-09-16بين الملل

دبیر کل جهاد اسلامی: طرح صلح عربی از اعلامیه بالفور خطرناک تر است


دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طرح «صلح عربی» که رژیم های سازشگر عربی حتی به آن هم متعهد نبودند را خطرناک تر از اعلامیه بالفور خواند و گفت فلسطین از بحر تا نهر حق فلسطینیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت وگو با شبکه المیادین بر آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ملت فلسطین تاکید کرد.

 این مقام جهاد اسلامی فلسطین درباره حملات راکتی شامگاه سه شنبه از نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی همزمان با امضای توافق ننگین سازش امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت فلسطین در غزه به صحنه تحقیر در کاخ سفید پاسخ داد.

النخاله درباره واکنش مقاومت به تبعات سازش عربی گفت: خط مقاومت، گزینه ملت فلسطین است و ما در جنگ مداوم با رژیم اشغالگر هستیم، ما همواره برای نبرد بعدی و رویارویی های روزمره با اشغالگران آماده ایم و روحیه مقاومت بالاست و واحدهای صنایع دفاعی و تسلیحاتی فلسطین در اوج آمادگی هستند.

وی افزود: هنگام شروع جنگ با رژیم اشغالگر هیچ خط قرمزی در کار مقاومت وجود ندارد و در صورت جنگ با اشغالگران، کل سرزمین های اشغالی فلسطین هدف موشک های مقاومت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل جهاد اسلامی: طرح صلح عربی از اعلامیه بالفور خطرناک تر است

دبیر کل جهاد اسلامی: طرح صلح عربی از اعلامیه بالفور خطرناک تر است