مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-17سياسي

غائله کردستان در برنامه «سرچشمه » بازخوانی می شود


برنامه تلویزیونی «سرچشمه» پنجشنبه بیست و هفتم شهریور در آستانه شروع هفته دفاع مقدس به تبیین و واکاوی موضوع درگیری های کردستان در اوایل انقلاب می پردازد.

- برنامه تلویزیونی سرچشمه پنجشنبه بیست و هفتم شهریور در آستانه شروع هفته دفاع مقدس به تبیین و واکاوی موضوع درگیری های کردستان در اوایل انقلاب می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سردار حسن رستگار پناه یکی از فرماندهان دفاع مقدس و از همرزمان شهید بروجردی در برنامه سرچشمه به تشریح و تبین زوایای مختلف ماجرای غائله کردستان خواهند پرداخت و خاطراتی از خودشان بیان می کند.

در این گفتگو ماجرای فرستادن هیأت حسن نیت توسط دولت موقت، قبول درخواست ضد انقلابِ مسلح مبنی بر خروج سپاه از تمامی شهرها، فعالیت و حضور موثر حاج احمد متوسلیان، خشونت و کشتار بی رحمانه مردم کردستان در این غائله مورد بررسی و واکاوی قرار می گیرد.

سرچشمه کاری از گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما و معاونت سیاسی شبکه پنج سیما است که موضوعات مختلف تاریخی و انقلابی را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم های کمتر دیده شده از تاریخ انقلاب را منتشر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غائله کردستان در برنامه «سرچشمه » بازخوانی می شود

غائله کردستان در برنامه «سرچشمه » بازخوانی می شود