مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-17سياسي

پرواز به کرج و زاهدان از فرودگاه یزد برقرار می شود


مدیرکل فرودگاه های یزد از برقراری پرواز از مبدا یزد به شهرهای کرج و زاهدان و بالعکس برای نخستین بار از چهارم و پنجم مهرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان یزد؛ عباس محمدی، مدیرکل فرودگاه های استان یزد گفت: با توجه به درخواست های مکرر مردم شریف استان و ظرفیت های موجود مابین استان های یزد و البرز  توافق بر سر برقراری پرواز در مسیر یزد – کرج حاصل و مجوز این پرواز صادر گردیده است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده این پرواز در روزهای جمعه و دوشنبه هرهفته ساعت  7:35 صبح از فرودگاه پیام خارج و ساعت 8:35 دقیقه در فرودگاه بین المللی یزد به زمین می نشیند و ساعت 9:30 صبح همان روز فرودگاه بین المللی یزد را به مقصد فرودگاه البرز ترک می کند.

  محمدی با اشاره به اینکه ورود مسافران بدون ماسک به فرودگاه بین المللی یزد ممنوع است، تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت مسافرین، تمامی مفاد پیشگیری و مبارزه با کووید 19 در اداره کل فرودگاه های یزد ، همه روزه به صورت مستمر قبل و بعد از هر پرواز انجام می گیرد.

مدیرکل فرودگاه های استان یزد گفت: پرواز یزد - زاهدان نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شرکت هواپیمایی آسمان از پنجم مهرماه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز به کرج و زاهدان از فرودگاه یزد برقرار می شود

پرواز به کرج و زاهدان از فرودگاه یزد برقرار می شود