مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-17اقتصادي

عقب ماندگی گیلان در شاخص تخت های فعال نسبت به متوسط کشوری


معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش شاخص تخت های فعال گیلان نسبت به هر یک هزار نفر جمعیت خبر داد و گفت: این استان همچنان از متوسط کشوری در این شاخص عقب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، محمدجعفر علیزاده ظهر امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان شهید نورانی تالش اظهار کرد: ساخت و بهره برداری از این بیمارستان ها اثر شایانی در توسعه شاخص های سلامت و ارائه خدمات به مردم به ویژه در بیماری کرونا داشته است.

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید نورانی با استاندارهای روز ساخته شده ، افزود: این بیمارستان در مسیر شریانی آستارا به رشت واقع شده و بیش از 30 تخت مراقبت ویژه در آن تعبیه شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور با اشاره به افزایش شاخص تخت های درمانی به ازای هر هزار نفر، گفت: شاخص تخت های درمانی فعال به ازای هر هزار نفر در گیلان به حدود 1.

5 رسیده اما همچنان این استان از متوسط کشوری در این شاخص عقب است.

علیزاده از راه اندازی بخش جراحی قلب باز در بیمارستان شهید نورانی تالش خبر داد و گفت: این بیمارستان می تواند پاسخ گوی نیاز مردم باشد و از تردد بیماران غرب گیلان به مرکز استان جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی گیلان در شاخص تخت های فعال نسبت به متوسط کشوری

عقب ماندگی گیلان در شاخص تخت های فعال نسبت به متوسط کشوری