مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-17سياسي

آغاز مراحل اجرایی ایجاد اولین کارخانه نوآوری شمالغرب کشور در تبریز


مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز از آغاز مراحل اجرایی ایجاد نخستین کارخانه نوآوری شمال غرب کشور در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز از آغاز مراحل اجرایی ایجاد نخستین کارخانه نوآوری شمال غرب کشور در تبریز خبر داد.

سعید غریب خواجه با اشاره به امضاء تفاهم نامه ایجاد کارخانه نوآوری تبریز در سفر اخیر معاون علمی و فناوری رییس جمهور، افزود: در صورت تامین تمام تعهدات طرفین در این تفاهم نامه، تلاش می شود کارخانه نوآوری تبریز با ماموریت جذب شتاب دهنده ها، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان تا شهریور سال آینده راه اندازی شود.

وی اضافه کرد: شهرداری تبریز تامین فضای مورد نیاز برای ساخت این کارخانه را به متراژ 12 هزار مترمربع به همراه زیرساخت های لازم، تعهد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این کارخانه بستری برای توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان، ایجاد زیست بوم کارآفرینی برای فناوران و نوآوران و بستری برای اشتغال دانشجویان فارغ التحصیل خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز، کارخانه های نوآوری محل تجمع شرکت های نوپا و بازیگران جدید اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی هستند که مفهوم نوینی را از هم افزایی برای فعالان زیست بوم نوآوری با خود همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مراحل اجرایی ایجاد اولین کارخانه نوآوری شمالغرب کشور در تبریز

آغاز مراحل اجرایی ایجاد اولین کارخانه نوآوری شمالغرب کشور در تبریز