مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-17پزشكي

استقرارتیم امدادی هلال احمر زنجان از 31 شهریور درسیستان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان،گفت:تیم امدادی و داوطلبان هلال احمر استان زنجان از 31 شهریور تاچهارم مهرماه امسال مستقر می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام میرزایی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: تیم امدادی و داوطلبان هلال احمر استان زنجان از 31 شهریور تاچهارم مهرماه امسال به منظور ارائه خدمات در قالب کاروان سلامت، ویزیت رایگان، توزیع دارو، اقلام معیشیتی، بهداشتی و نوشت افزار در این منطقه حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه مردم نوعدوست استان زنجان همیشه همراه هموطنان آسیب دیده در سطح کشور هستند، افزود: این کمک ها بیش از 200 بسته کمک معیشیتی 350 بسته بهداشتی، 500 بسته لوازم التحریر و اسباب بازی، 400 بسته البسه مردانه، زنانه و بچه گانه برای هموطنان در روستای دوشین کوه شهرستان نیک شهر سیستان و بلوچستان تهیه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: علاوه بر این بسته ها 114 جفت کفش، 100 عدد شیرخشک، 2 دستگاه تصفیه آب صنعتی و 2 دستگاه تانکر آب پنج هزار لیتری 16 هزار و 600 عدد آب معدنی یک و نیم لیتری و دارو نیز به ارزش 500 میلیون ریال و پنج هزار عدد ماسک تهیه شده که با رسیدن به مقصد بلافاصه توزیع می شود.

میرزایی تاکید کرد: ارزش این اقلام و بسته های تهیه شده از محل کمک های مردم نوعدوست استان زنجان 5 میلیارد و 500 میلیون ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرارتیم امدادی هلال احمر زنجان از 31 شهریور درسیستان

استقرارتیم امدادی هلال احمر زنجان از 31 شهریور درسیستان