مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1399 ساعت 17:452020-09-17سياسي

بازدید فرماندار ابرکوه از اجرای شیوه نامه های بهداشتی در مدارس


فرماندار ابرکوه به منظور بررسی اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی به صورت سرزده از آموزشگاه های پسرانه ابوذر و دخترانه شهید حسین آدمی بازدید کرد.

- ایسنا/یزد فرماندار ابرکوه به منظور بررسی اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی به صورت سرزده از آموزشگاه های پسرانه ابوذر و دخترانه شهید حسین آدمی بازدید کرد.

محمد کاظمی نسب روز گذشته در این بازدید که در معیت اسحاقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و کریمی رییس آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، با حضور در آموزشگاه های ابوذر و شهید حسین آدمی، نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی و وضعیت اقدامات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مدارس را مورد بررسی قرار داد.

فرماندار ابرکوه در حاشیه این بازدیدها، ابراز کرد: عوامل شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش شهرستان باید ضمن نظارت دقیق بر رعایت پروتکل های بهداشتی، نسبت به آموزش های لازم به دانش آموزان و کارکنان در مدارس اهتمام جدی داشته و از سوی دیگر دانش آموزان و کادر مدرسه نیز استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی را برای سلامتی خود و دیگران یک ضرورت بدانند.

کاظمی نسب تأکید کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اجرای محدودیت های در نظر گرفته شده در مدارس شهرستان باید تا اعلام وضعیت سفید به طور دقیق تداوم یابد و اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرماندار ابرکوه از اجرای شیوه نامه های بهداشتی در مدارس

بازدید فرماندار ابرکوه از اجرای شیوه نامه های بهداشتی در مدارس