مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 شهریور 1399 ساعت 14:102020-09-18سياسي

بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) باید کانون توسعه معنویت در سطح جهان باشد


بارگاه نورانی حضرت ثامن‎الحجج(ع) بایستی کانون توسعه معنویت در سطح جهان باشد و از همین رو برای ترویج و تعالی فرهنگ و سیره رضوی اقدامات مطالعاتی در دستور کار قرارگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، محمدمهدی برادران در جلسه هماهنگی برنامه های تلویزیونی ویژه اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر که شب گذشته با مدیران شبکه های مختلف سیما در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی داشت، عنوان کرد: ما باید در عرصه بین المللی و همچنین برای شیفتگان و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) که این روزها از زیارت حضوری محروم اند حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی افزود: شخصیت حضرت امام رضا(ع) سرشار از ابعاد مختلفی است که متأسفانه کمتر به آن ها پرداخته شده و ما هنوز نسبت به سیره و رفتار این امام همام اطلاعات درستی نداریم و شناخت پیدا نکردیم؛ رسانه در این عرصه می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: 7 هزار خادم به صورت تشرفی و افتخاری، 75 هزار خادمیار در مشهد، 120 هزار خادمیار در استان های مختلف کشور و درمجموع 200 هزار نفر در آستان ملک پاسبان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مشغول خدمت رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) باید کانون توسعه معنویت در سطح جهان باشد

بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) باید کانون توسعه معنویت در سطح جهان باشد