مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 02:552020-09-18سياسي

همه چیز درباره هیأت شدن خانه «ننه سلطان»+ فیلم و عکس


  *حس کردیم عزاداری در کوچه دلش را آرام نکرد مهمان خانه اش شدیم در ادامه به سراغ آقای یحیایی جوان ترین عضو این هیأت مذهبی رفتیم، او هم می خواست از جانب همه بچه ها صحبت کند؛ می گوید؛ از لحظه های آغازین مشاهده عزاداری ننه سلطان در دل مان احساس کردیم که او به این دلیل که سال ها چنین عزاداری ندیده دلش به یاد امام حسین و 72 تن از یارانش لرزیده و به خود حضرت متوسل شده است.

وی ادامه می دهد؛ ننه سلطان می گفت؛ می دانستم محرم امسال بی نصیب نمی مانم، می گفت؛ در طول یک قرن عمری که از خدا گرفتم فقط سه بار به زیارت امام رضا (ع) رفتم اما موفق نشدم زائر کربلا شوم.

از او پرسیدیم دلت می خواهد به کربلا سفر کنی؟ گفت؛ راستش نه! پای رفتن و نای سفر ندارم! گفتیم می خواهی فرزندانت تو را ببرند، گفت؛ نمی خواهم برایشان مزاحمت ایجاد کنم! ولی از امام حسین (ع) می خواهم مرا به مادرش زهرا (س) برساند.

  *به کربلا نرفت ولی خودش را زائر کربلا حس کرد یحیایی ابراز می کند؛ نکته جالب از زبان ننه سلطان این بود وقتی از او خواستیم امام حسین (ع) را معرفی کند به چندین نسل قبلش اشاره کرد و گفت؛ مردم باید عاشق این حضرت باشند ایشان بر سر همه ما منت گذاشته برای دین شهید شده و جوان داده است، در مراسم عزاداری هم که این بانوی 100 صد ساله دلی از عزا در آورد و بی نظیرترین عزاداری عمرش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره هیأت شدن خانه «ننه سلطان»+ فیلم و عکس

همه چیز درباره هیأت شدن خانه «ننه سلطان»+ فیلم و عکس