مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-19اقتصادي

تکمیل محور ورودی تخت جمشید با اعتبارات ویژه محقق خواهد شد


استاندار فارس از تکمیل محور ورودی تخت جمشید با اعتبارات ویژه خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح، 900 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت که با حضور استاندار فارس، معاونین و مدیران کل استانداری و دستگاه های مختلف و همچنین فرماندار ویژه و مسئولان این شهرستان برگزار شد به موضوعات مهمی از جمله مصوبات و تصمیمات حوزه میراث فرهنگی اشاره و صحبت های گوناگونی مطرح شد.

در ابتدای این جلسه که با توضیحاتی از جانب رهام پیکری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت همراه بود در رابطه با حرائم مجموعه جهانی تخت جمشید که مساحت قابل توجهی را شامل می شود؛ نسبت به لزوم بازنگری ضوابط حریم آن با هدف رفع موانع توسعه، مطالبه و صحبت شد.

امام جمعه شهر مرودشت نیز در ادامه با اشاره به ظرفیت های فراوانی که در تخت جمشید وجود دارد، بیان کرد: میراث ماندگار ما در تخت جمشید، امکان ایجاد ظرفیت های بیشماری را در عرصه خود و همچنین حریم پیرامونی که شهر مرودشت هم جزیی از آن است، فراهم کرده است که این مهم می تواند با ایجاد و ارتقا ابعاد کمی و کیفی زیرساخت ها و همچنین ایجاد موزه در شهر مرودشت به منظور جذب بیشتر و بهره برداری بهتر از گردشگران، تحقق یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل محور ورودی تخت جمشید با اعتبارات ویژه محقق خواهد شد

تکمیل محور ورودی تخت جمشید با اعتبارات ویژه محقق خواهد شد