مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-19سياسي

خودکفایی در صنایع نظامی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است


در دوران جنگ حتی سیم خاردار هم نمی توانستیم در داخل تولید کنیم، اما هم اکنون اکثر نیازهای دفاعی خود را در داخل تولید می کنیم و حتی سلاح های بسیار پیشرفته می سازیم.

- ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس گفت: در دوران جنگ حتی سیم خاردار هم نمی توانستیم در داخل تولید کنیم، اما هم اکنون اکثر نیازهای دفاعی خود را در داخل تولید می کنیم و حتی سلاح های بسیار پیشرفته می سازیم.

احمد سالک در گفت وگو با ایسنا در خصوص لزوم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و حماسه دفاع از ایران اسلامی در طول 8 سال جنگ با بیان اینکه آثار وجودی دفاع مقدس باید گرامی داشته شود، اظهار کرد: برای نسل فعلی که در طول 8 سال جنگ تحمیلی به دنیا نیامده بیان خاطرات و رشادت های رزمندگان اسلام بدون شک سبب ترغیب این نسل برای دفاع از اسلام و انقلاب می شود.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس باید به خوبی برای همگان این نکته تبیین شود که چگونه ایران اسلامی و رزمندگان با کمترین امکانات در برابر عراق و 28 کشوری که پشت صدام بودند ایستادگی کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران ضمیمه خاک دشمن شود.

این موضوع اقتدار جمهوری اسلامی ایران و مردمی بودن این نظام الهی را می رساند.

این نماینده سابق مجلس گفت: یکی دیگر از آثار وجودی دفاع مقدس که به خوبی باید تبیین شود قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی در صنایع نظامی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است

خودکفایی در صنایع نظامی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است