مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-19فرهنگي

ایجاد گذرهای فرهنگی در ساری


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: ایجاد گذرهای فرهنگی در ساری با همکاری شهرداری این شهرستان بستری نو برای ارائه فعالیت های فرهنگی و هنری است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: ایجاد گذرهای فرهنگی در ساری با همکاری شهرداری این شهرستان بستری نو برای ارائه فعالیت های فرهنگی و هنری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع در دیدار با شهردار ساری گفت: ایجاد گذرهای فرهنگی طرح و ایده تازه ای است که می تواند با خلاقیت های تازه خود، بستری نو برای ارائه فعالیت های فرهنگی و هنری باشد.

وی اقدامات شهرداری ساری در فضاسازی شهری در ایام عزاداری حضرت امام حسین(ع) در ماه محرم را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق گذرهای فرهنگی همین ایستگاه های ارائه محصولات فرهنگی در مناسبت های ملی و مذهبی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز آماده هرگونه همکاری با شهرداری ساری در حوزه های فرهنگی، ایثار و شهادت و همچنین انجام برنامه هایی در راستای تقویت فرهنگ بومی و محلی است.

در ادامه این جلسه عباس رجبی شهردار ساری نیز گفت: ایجاد بازارچه سنتی با هدف جذب گردشگر و تامین زیرساخت های گردشگری شهری به زودی وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گذرهای فرهنگی در ساری

ایجاد گذرهای فرهنگی در ساری