مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 12:502020-09-19سياسي

ثبت جهانی برای کردستان ثروت آفرین است


عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی ثبت جهانی برای کردستان را ثروت آفرین دانست و گفت: معرفی در سطح جهانی و برخورداری از منابع سازمان جهانی یونسکو می تواند به توسعه زیرساخت ها و رونق صنعت گردشگری در منطقه کمک کند.

- ایسنا/کردستان عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی ثبت جهانی برای کردستان را ثروت آفرین دانست و گفت: معرفی در سطح جهانی و برخورداری از منابع سازمان جهانی یونسکو می تواند به توسعه زیرساخت ها و رونق صنعت گردشگری در منطقه کمک کند.

محسن فتحی در بازدید خود از روستاهای منطقه هورامان در راستای ثبت جهانی هورامان اظهار کرد: پالنگان محور مهمی در پرونده ثبت جهانی است و از این رو ضروری است با حضور دستگاه های اجرایی و همکاری مردم ساماندهی روستا با فوریت انجام شود.

وی ضمن تشکر و تقدیر از همراهی مردم پالنگان در راستای ساماندهی روستا درخواست و عنوان کرد: موارد در دستور کار پایگاه منظر فرهنگی هورامان در اسرع وقت با همکاری مردم پایان یابد.

فتحی در ادامه افزود: ثبت جهانی برای کردستان ثروت آفرین است و معرفی در سطح جهانی و برخورداری از منابع سازمان جهانی یونسکو می تواند به توسعه زیرساخت ها و رونق صنعت گردشگری در منطقه کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی برای کردستان ثروت آفرین است

ثبت جهانی برای کردستان ثروت آفرین است