مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 شهریور 1399 ساعت 13:202020-09-19بين الملل

صدها تن در سقطری علیه عادی سازی با اسراییل تظاهرات کردند


صدها یمنی امروز، شنبه در استان ارخبیل سقطری در جنوب شرق این کشور تظاهرات، عادی سازی با اسراییل را محکوم و تسلط شورای انتقالی بر این جزیره را رد کردند.

- صدها یمنی امروز، شنبه در استان ارخبیل سقطری در جنوب شرق این کشور تظاهرات، عادی سازی با اسراییل را محکوم و تسلط شورای انتقالی بر این جزیره را رد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی چاپ لندن، تظاهرات که به درخواست چهره ها و شخصیت های برجسته استان برگزار شده بود، شاهد حضور صدها شهروند یمنی در جنوب سقطری بود.

آنها دست نوشته هایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: فلسطین مساله اول ماست، نه به عادی سازی با صهیونیست ها ، درخواست ما بازگشت موسسات مدنی، نظامی و امنیتی است و سقطری با کشور فدرال است .

نیروهای شورای انتقالی جنوب، حامی امارات، نیز برای متفرق کردن تظاهرکنندگان تیر هوایی شلیک کرده و راه های بین روستاها را بستند.

در بیانیه پایانی این تظاهرات بر حمایت از طرح دولت فدرال و محکومیت در حاشیه قرار دادن ها و رد طرح های اختلاف برانگیز تاکید شد.

آنها خواستار بازگشت رهبری محلی به استان و بسط کنترل دولت بر تمام موسسات و پایان پدیده های مسلحانه و برچیدن پادگان های نظامی و نقاط ایجاد شده خارج از چارچوب دولت مستعفی یمن شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدها تن در سقطری علیه عادی سازی با اسراییل تظاهرات کردند

صدها تن در سقطری علیه عادی سازی با اسراییل تظاهرات کردند