مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-21سياسي

گزارش رییس ستاد کل نیروهای مسلح به فرمانده کل قوا


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حضور فرمانده کل قوا از وضعیت نیر وهای مسلح و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گزارش داد .

- در مراسم تقدیر از یک میلیون رزمنده دوران دفاع مقدس انجام شد گزارش رییس ستاد کل نیروهای مسلح به فرمانده کل قوا رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حضور فرمانده کل قوا از وضعیت نیر وهای مسلح و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گزارش داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر محمدحسین باقری طی سخنانی در مراسم تجلیل از یک میلیون رزمنده هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: امروز ما مفتخریم چهلمین سالگرد دفاع مقدس که تضمین کننده شرافت ملت است را برگزار کنیم و از آن پاسداری کنیم و از هرگونه تحریف و انحراف محفوظش داریم.

وی با ارائه گزارشی در زمینه برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم، افزود: با تلاش همه مسئولان 505 ستاد کشوری در سراسر ایران در این زمینه فعال هستند و از سوم خرداد تا پایان سال مقرر شده که برنامه های متنوعی برگزار شود و مجموعا بیش از 26 هزار برنامه برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تا پایان سال برگزار می شود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: برگزاری فصلی شورای هماهنگی حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس تا کنون 417 جلسه را پشت سر گذاشته و نیز تعامل و همکاری نزدیک با شوراهای شهر و شهرداران برای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش رییس ستاد کل نیروهای مسلح به فرمانده کل قوا

گزارش رییس ستاد کل نیروهای مسلح به فرمانده کل قوا