مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-21بين الملل

سفارت ایران در برلین: جنگ اقتصادی ظالمانه ای که آمریکا به ملت ایران تحمیل کرده است


سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین در توییتی عنوان کرد: دولت آمریکا با اعمال تحریم های یکجانبه و غیرقانونی، جنگ اقتصادی ظالمانه ای را به ملت بزرگ ایران تحمیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین امروز (دوشنبه) در توییتی در صفحه توییتر این سفارتخانه و در پی اقدام آمریکا برای بازگرداندن تحریم ها علیه ایران و همزمان با روز جهانی صلح نوشت: دولت آمریکا با اعمال تحریم های یکجانبه و غیرقانونی، جنگ اقتصادی ظالمانه ای را به ملت بزرگ ایران تحمیل کرده است.

  لازم به ذکر است، امروز 21 سپتامبر روز جهانی صلح نامگذاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزارت خارجه آمریکا بامداد یکشنبه ادعا کرد تمام تحریم های سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران، از جمله محدودیت تسلیحاتی احیا شدند.

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای، ایران را بزرگترین تهدید برای منطقه غرب آسیا ادعا کرده و گفت: امروز، آمریکا از بازگشت عملاََ تمام تحریم های سازمان ملل بر ایران، که پیشتر لغو شده بودند، استقبال می کند .

بر این اساس، پامپئو درباره بازگردانده شدن تحریم ها علیه ایران مدعی شد: تحریم ها متعاقب فرایند اسنپ بک ذیل قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، بازگشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت ایران در برلین: جنگ اقتصادی ظالمانه ای که آمریکا به ملت ایران تحمیل کرده است

سفارت ایران در برلین: جنگ اقتصادی ظالمانه ای که آمریکا به ملت ایران تحمیل کرده است