مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-21سياسي

مهمترین پناهگاه رزمندگان در دفاع مقدس/ وقتی غرب در برابر ایران مضطرب شد


قائم مقام ستاد نماز در یادداشتی با اشاره به اینکه در هم شکستن قدرتمندترین ارتش خاورمیانه و حامی صدام فقط با سلاح و تدبیر نظامی میسر نبود، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، وقوع پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357، در منطقه خاورمیانه، تغییرات اساسی به وجود آورد که مهم ترین آن شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق، علیه ایران بود.

همزمان با هفته دفاع مقدس سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد نماز، یادداشتی با موضوع علت جنگ تحمیلی و اهمیت نماز توسط رزمندگان در پیروزی حق علیه باطل در اختیار خبرگزاری فارس گذاشت که در ادامه می خوانیم: یکی از حوادث بزرگ قرن بیستم پدیده جنگ تحمیلی و حمله عراق با سرکردگی رژیم بعث به ایران اسلامی است.

 چهل سال پیش رژیم بعثی عراق با تجهیزات کامل به ایران اسلامی ناجوانمردانه حمله کرد در علت بروز این رخداد خطرناک سخن بسیار گفته اند ولی در بین علل موارد ذیل حائز اهمیت است: 1- از پای انداختن انقلاب اسلامی و جلوگیری از انسجام و استحکام این حرکت توحیدی که در برابر نظام سرمایه داری و اشتراکی قد علم کرده بود و امیدهای تازه ای در دل مسلمانان و مستضعفان جهان به وجود آورده بود.

2- ایجاد شکاف در جهان اسلام و استهلاک سرمایه های مادی و معنوی مسلمین و برنامه ریزی برای بروز تضاد بین شیعه و سنّی و عرب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین پناهگاه رزمندگان در دفاع مقدس/ وقتی غرب در برابر ایران مضطرب شد

مهمترین پناهگاه رزمندگان در دفاع مقدس/ وقتی غرب در برابر ایران مضطرب شد