مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-21سياسي

رهبر انقلاب اسلامی: پذیر قطعنامه از سوی امام راحل مبتنی بر عقلانیت و تدبیر بود


حضرت آیت الله خامنه ای ابعاد فرماندهی امام خمینی و دفاع عقلانی، مردمی و سرمایه ساز ملت ایران در دوران دفاع مقدس را بی نظیر خواندند.

- حضرت ایت الله خامنه ای ابعاد فرماندهی امام خمینی و دفاع عقلانی، مردمی و سرمایه ساز ملت ایران در دوران دفاع مقدس را بی نظیر خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در ارتباط تصویری با مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت، با اشاره به پیروزی درخشان و واضح ملت ایران در دفاع مقدس گفتند: این واقعیت، نتیجه رهبری و فرماندهی شگفت انگیز امام خمینی، حضور همه جانبه قشرهای مختلف مردم و اقدامات و ابتکارات عقلایی مدافعان اسلام و انقلاب در این حماسه تاریخی بود که باید مراقب تلاش دشمنان در تحریف واقعیات این قطعه از هویت برجسته ایرانیان باشیم.

رهبر انقلاب همچنین با ابراز تأسف شدید از جان باختن روزانه حدود 150 نفر بر اثر کرونا، مردم را به رعایت کامل و مستمر دستورالعمل های بهداشتی فراخواندند.

فرمانده کل قوا، تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس را وظیفه حتمیِ ملی و توصیه مؤکد اسلام خواندند و افزودند: برای درک عظمت کار این عزیزان و هم رزمان شهیدشان باید عظمت میدان دفاع مقدس و چرایی و چگونگی این قطعه مهم از تاریخ ایران را به خوبی درک و فهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب اسلامی: پذیر قطعنامه از سوی امام راحل مبتنی بر عقلانیت و تدبیر بود

رهبر انقلاب اسلامی: پذیر قطعنامه از سوی امام راحل مبتنی بر عقلانیت و تدبیر بود