مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-21اجتماعي

هشدار برای مقابله و کنترل ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: با ورود به نیمه دوم سال به خصوص با مهاجرت پرندگان از منطقه سیبری به استوا که از مسیر هوایی کشورمان عبور می کنند، - ایسنا/اصفهان مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: با ورود به نیمه دوم سال به خصوص با مهاجرت پرندگان از منطقه سیبری به استوا که از مسیر هوایی کشورمان عبور می کنند، هشدارهای لازم برای مقابله و کنترل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان داده می شود و امیدواریم در سال جاری نیز موردی از این بیماری در اصفهان مشاهده نشود.

شهرام موحدی در گفت‎ وگو با ایسنا در خصوص کنترل بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان با کاهش دمای هوا، اظهار کرد: استان اصفهان به عنوان یکی از استان های پیش رو در صنعت طیور، بیشترین تعداد واحد پرورش طیور را در کشور را دارد.

وی با اشاره به شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، گفت: در سال 1395 با شیوع این بیماری در دنیا و کشور، شرایط برای حوزه دامپزشکی بسیار سخت بود، چراکه باید مردم را بابت یک بیماری ویروسی توجیه و آگاه می کردیم، اما به واسطه شیوع کرونا امروز مردم با کلمه ویروس و کنترل آن و رعایت فاصله اجتماعی آشنا شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر افراد به نوعی نسبت به ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان توجیه شده اند، تصریح کرد: خوشبختانه طی دو س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار برای مقابله و کنترل ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان

هشدار برای مقابله و کنترل ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان