مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-21فرهنگي

دو فیلم ایرانی نامزد جایزه جشنواره بوسان شدند


«مردن در آب مطهر» و «کشتارگاه» در فهرست شش فیلم نامزد جایزه سالانه «کیم جی سئوک» جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی قرار گرفتند.

- مردن در آب مطهر و کشتارگاه در فهرست شش فیلم نامزد جایزه سالانه کیم جی سئوک جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم مردن در آب مطهر به کارگردانی نوید محمودی و کشتارگاه ساخته عباس امینی که هر دو در بخش پنجره ای به سینمای آسیا این رویداد سینمایی حضور دارند، نامزد جایزه یادبود کیم جی سئوک شدند.

جایزه سالانه کیم جی-سئوک از سال 2017 و به یاد کیم جی-سئوک برنامه ریز تاثیرگذار جشنواره بوسان راه اندازی شد که نقش مهمی در شناساندن استعدادهای نوظهور سینمایی در آسیا ایفا می کرد.

برادران محمودی پیش از این با فیلم های چند متر مکعب عشق ، رفتن ، رونا مادر عظیم و هفت و نیم در جشنواره بوسان حضور داشته اند که جمشید محمودی برای فیلم رونا مادر عظیم جایزه کیم جی سئوک و نوید محمودی جایزه ویژه هیات داوران را برای کارگردانی فیلم رفتن از این رویداد سینمایی دریافت کرده اند.

علی شادمان، ندا جبراییلی، متین حیدرنیا ، صدف عسگری و سوگل خلیق علیرضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار ، پیمان مقدمی،مهتاب جعفری ،فرید اسحاقی، فاطمه شکری، محیا رضایی ،فاطمه میرزایی و علیرضا مهران بازیگران این فیلم هستند که روایتگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو فیلم ایرانی نامزد جایزه جشنواره بوسان شدند

دو فیلم ایرانی نامزد جایزه جشنواره بوسان شدند