مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:202020-09-21سياسي

جمع آوری ایستگاه های قدیمی دوچرخه مشهد تا پایان آبان ماه


معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه تعیین تکلیف ایستگاه های دوچرخه با هماهنگی دستگاه قضایی انجام شده، گفت: تا امروز حدود 63 ایستگاه دوچرخه از سطح شهر جمع آوری شده و تا پایان آبان ماه تمام این ایستگاه ها جمع آوری خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه تعیین تکلیف ایستگاه های دوچرخه با هماهنگی دستگاه قضایی انجام شده، گفت: تا امروز حدود 63 ایستگاه دوچرخه از سطح شهر جمع آوری شده و تا پایان آبان ماه تمام این ایستگاه ها جمع آوری خواهد شد.

خلیل الله کاظمی امروز در یکصد و ششمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: توسعه زیرساخت ها و احداث مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در مشهد تا سال 97 تنها حدود 134 کیلومتر بود و در سال گذشته 68 کیلومتر به این رقم اضافه شد.

وی افزود: احداث 47 کیلومتر مسیر دوچرخه در برنامه سال 99 شهرداری مشهد قرار دارد که امیدواریم با تکمیل این مسیرها، طول مسیرهای دوچرخه شهر مشهد به 248 کیلومتر برسد.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: یکی از تصمیمات خوب شورای شهر مشهد پیاده روسازی ها بود که این موضوع در حوزه معاونت عمران و حمل ونقل شهرداری متمرکز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری ایستگاه های قدیمی دوچرخه مشهد تا پایان آبان ماه

جمع آوری ایستگاه های قدیمی دوچرخه مشهد تا پایان آبان ماه