مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-22پزشكي

صدور کارتهای سبد غذایی برای مادران و کودکان دچار سوء تغذیه


مدیرکل بهداشت، بیمه های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تشریح فعالیت کمیته امداد در زمینه بیمه و بهداشت، درباره وضعیت سوء تغذیه کودکان گفت: - مدیرکل بهداشت، بیمه های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تشریح فعالیت کمیته امداد در زمینه بیمه و بهداشت، درباره وضعیت سوء تغذیه کودکان گفت: 137 هزار کودک در کشور دچار سوءتغذیه هستند که این دسته از کودکان توسط مراکز بهداشت و درمان استانها شناسایی و طی معرفی نامه ای به کمیته امداد معرفی شدند و این نهاد برای رفع سوء تغذیه آن ها به صورت ماهانه کارت های سبد غذایی صادر کرده است.

فریدون قربانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه فعالیت های کمیته امداد در بخش بیمه های اجتماعی و سلامت در پنج گروه تقسیم می شود، بیان کرد: گروه اول شامل بیمه های پایه و تکمیلی (دفترچه های درمانی پایه) است که کمیته امداد از ابتدای سال 98 آن را به سازمان بیمه سلامت واگذار کرد.

در حوزه بیمه های تکمیلی نیز فعالیت می کنیم که علاوه بر بیمه پایه، مددجویان تحت پوشش بیمه تکمیلی نیز قرار گرفته اند که کلیه فرانشیزها و خدمات ویژه از طریق کمیته امداد پرداخت می شود.

وی با اشاره به بیمه های اجتماعی اظهار کرد: یکی از فعالیت های اصلی کمیته امداد به عنوان خدمات توانمندسازی بیمه های اجتماعی است؛ در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارتهای سبد غذایی برای مادران و کودکان دچار سوء تغذیه

صدور کارتهای سبد غذایی برای مادران و کودکان دچار سوء تغذیه