مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-22سياسي

باید در منطقه 8 به پروژه های کوچک توجه شود


عضو هییت رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در اجرای پروژه های خرد و کوچک در منطقه هشت اتفاق بسیار مبارکی صورت گرفته اما تعداد این نوع پروژه ها در این منطقه بسیار محدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، زهرا نژاد بهرام پس از استماع گزارش شورایاری منطقه 8 گفت: میخواهم دو موضوع مهم را در منطقه هشت یادآوری کنم.

یکی مجموعه خیالستان زندگی است که با همت شهردار منطقه در یک اتفاق نادر در سطح شهر تهران به وجود آمده است و از بخشی از فضای زیرسطحی اتوبان امام علی استفاده کرده اند و در بخشی از نیازهای فضای سبز را از آنجا بهره می گیرند.

وی افزود: ایجاد تسهیلات لازم با حداقل منابع مالی اتفاق بسیار مبارکی است و فرصتی برای فضای سبز عمودی ایجاد کرده است به خصوص اینکه در عمق بافت فرسوده ایجاد شده است.

نژاد بهرام یادآوری کرد که منطقه هشت دارای حدود 170 هکتار بافت فرسوده است و خوشبختانه این منطقه از مناطقی است که در رفع فرسودگی پیشگام بوده است.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد پلاک های بافت فرسوده یعنی سه چهارم پلاک ها نوساز شده اند و یک چهارم باقی مانده است و آن هم به دو دلیل بسیار جدی است؛ گفت: یکی به خاطر اینکه ما در واقع با یک مصوبه جدید از شورای عالی شهرسازی روبرو شدیم که خوشبختانه با تلاش های شهردار منطقه تأمین عرض معبر که اقتصاد بافت فرسوده را با چالش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در منطقه 8 به پروژه های کوچک توجه شود

باید در منطقه 8 به پروژه های کوچک توجه شود