مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-22سياسي

تفاهم نامه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران در کرمان امضا شد


تفاهم نامه تامین زمین و ساخت مسکن برای 2000 ایثارگر، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای 1200 ایثارگر، ساماندهی بلوارهای زیر 10 مزاری شهدا به امضای رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استاندارکرمان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز، تفاهم نامه تامین زمین و ساخت مسکن برای 2000 ایثارگر، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای 1200 ایثارگر، ساماندهی بلوارهای زیر 10 مزاری شهدا به امضای معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استاندارکرمان رسید.

سعید اوحدی معاون رییس جمهور در مراسم امضاء تفاهم نامه اظهار داشت: دوران دفاع مقدس ما به برکت وجودی امام راحل یک عظمتی در رشد و تعالی انسان ها به وجود آورد که با هیچ پدیده دیگری نمی توان مقایسه کرد.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری روز گذشته چندین بار تاکید کردند که جلوی تحریف تاریخ گرفته شود و اگر از اربعین دفاع مقدس گفته می شود به خاطر اینکه وقایع را عینا سینه به سینه به نسل های مختلف منتقل کنیم تا جلوگیری از تحریف صورت گیرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عنوان کرد: رسالت سنگینی در حوزه ترویج، فرهنگ و دستاوردهای ماندگار دفاع مقدس بر عهده ما است و جا دارد دانشگاه ها، حوزه علمیه و مراکز علمی کشور در زمینه هشت سال دفاع مقدس بیشتر کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران در کرمان امضا شد

تفاهم نامه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران در کرمان امضا شد