مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-22سياسي

رفع تصرف اراضی و جاده های منتهی به «الوند»/ ثبت مالکیت 632 میلیون متر مربع زمین


بازرس کل استان همدان در پاسخ به اظهار نظر یکی از نمایندگان گفت: در سال های اخیر با پیگیری ها و انجام بازرسی و نظارت های مداوم و مستمر، از واگذاری غیر قانونی املاک و اراضی دولتی به میزان بیش از 633 میلیون متر مربع جلوگیری شده است.

- حمیدرضا حسن پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در واکنش به اظهار نظر یکی از نمایندگان استان در مجلس که مدعی نظارت ناکافی این سازمان در مساله حفظ اراضی طبیعی استان بود اظهار کرد: در گذشته و با بازرسی از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و تثبیت مالکیت بیش از 632 میلیون متر مربع به نام دولت که حدود 166 میلیون متر مربع آن متعلق به اراضی حاشیه شهرها بود، از دست اندازی زمین خواران حفظ شد.

وی با بیان اینکه با این اوصاف اطلاعات ارائه شده به این نماینده غیر دقیق است تصریح کرد: در راستای شناسایی متصرفین غیر قانونی بستر و حریم رودخانه ها نیز با پیشنهادهای این بازرسی کل، نسبت به رفع تصرف 400 هزار متر مربع از اراضی اخطار قانونی از طرف مسئولین امر صادر و برای 100 هزار متر مربع نیز پیشنهاد وصول حقوق دولتی داده شده است.

بازرس کل استان همدان ادامه داد: بازرسی کل استان همچنین در سال های اخیر از واگذاری غیر قانونی بیش از 732 هزار متر مربع جلوگیری و پیشنهاد خلع ید و طرح دعوی حقوقی بیش از 544 هزار متر مربع اراضی و املاک دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی و جاده های منتهی به «الوند»/ ثبت مالکیت 632 میلیون متر مربع زمین

رفع تصرف اراضی و جاده های منتهی به «الوند»/ ثبت مالکیت 632 میلیون متر مربع زمین