مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-22بين الملل

نظریه پرداز مشهور آمریکایی ادعای احیای تحریم های ایران را به سخره گرفت


«استفان والت» استاد آمریکایی مشهور روابط بین الملل در دانشگاه هاروارد ادعای وزیر خارجه کشورش درباره احیای تحریم های سازمان ملل علیه ایران را رد کرد و آن را به سخره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک چهره شناخته شده آکادمیک در حوزه روابط بین الملل و صاحب نظریه موازنه تهدید در پیامی توییتری ادعای وزیر خارجه آمریکا درباره بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه ایران در نتیجه کلید زدن مکانیسم ماشه از سوی واشنگتن را خیالی و غیر واقعی توصیف کرد.

در حالی که مخالفت ها و انتقادهای بین المللی درباره ادعای آمریکا درباره احیای تحریم های سازمان ملل علیه ایران در نتیجه توسل واشنگتن به مکانیسم ماشه حتی در رسانه های داخلی آمریکا هم شدت گرفته است، استفان والت استاد روابط بین الملل در دانشگاه هاروارد در توییتی طعنه آمیز این ادعا را به سخره گرفت.

این نظریه پرداز مطرح آمریکایی در این پیام با مخاطب قرار دادن مایک پامپئو وزیر خارجه کشورش، ادعای احیای تحریم های سازمان ملل علیه ایران را داستان سرایی و خیالی توصیف کرد.

والت نوشت: سرخط خبرها: مایک پامپئو اعلام می کند که از هم اکنون مفاد مربوط به بازگشت خودکار تحریم های ایران اجرایی شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظریه پرداز مشهور آمریکایی ادعای احیای تحریم های ایران را به سخره گرفت

نظریه پرداز مشهور آمریکایی ادعای احیای تحریم های ایران را به سخره گرفت