مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 17:552020-09-22اجتماعي

البرز در اربعین میزبان موکب های سلامت و حرم عشق است


معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز گفت: موکب ها در سه محور موکب سلامت، مهربانی و حرم عشق طی ایام اربعین حسینی در مناطق محروم استان اقدام به توزیع اقلام بهداشتی می کنند - امیر رحمانی در گفت وگو با ، مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برگزار نمی شود و مواکب به کشور عراق اعزام نمی شوند اما این دلیل نمی شود که خدمتگزاری به زائران اباعبدالله حسین (ع) کنار گذاشته شود.

وی بیان کرد: به همین منظور موکب ها در سه محور موکب سلامت، مهربانی و حرم عشق در ایام اربعین حسینی در مناطق محروم استان البرز اقدام به ضدعفونی شهر و توزیع اقلام بهداشتی می کنند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز ادامه داد: همچنین کمک های مؤمنانه و جمع آوری نذورات در قالب بسته های معیشتی و بهداشتی بین افراد کم بضاعت توزیع می شود.

وی با اشاره به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: مرزها بسته است و کشور عراق پذیرایی از زائران ندارد، ملت شریف جهت حفظ معنویت، نذوراتشان را در قالب بسته های معیشتی داشته باشند.

رحمانی خاطرنشان کرد: همچنین دلدادگان حسینی می توانند، به منظور ساخت حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) در راستای توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) در کربلا با محوریت پویش حرم عشق حضور چشمگیری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز در اربعین میزبان موکب های سلامت و حرم عشق است

البرز در اربعین میزبان موکب های سلامت و حرم عشق است