مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 08:002020-09-23بين الملل

آلمان به انگلیس هشدار داد: بازی را تمام کن


وزیر امور اروپایی آلمان از انگلیس خواست تا لایحه «تعهد گریز» خود را که برای لندن امکان فرار از تعهدات برگزیتی فراهم می کند، کنار بگذارد.

- وزیر امور اروپایی آلمان از انگلیس خواست تا لایحه تعهد گریز خود را که برای لندن امکان فرار از تعهدات برگزیتی فراهم می کند، کنار بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، میشاییل روت وزیر امور اروپایی آلمان، از انگلیس خواست تا لایحه تعهدگریز این کشور که به گفته او مفاد توافق با این کشور بر سر خروج از اتحادیه اروپا را نقض می کند، کنار بگذارد.

روت با لحنی صریح تر از پیش بار دیگر خطاب به مقامات انگلیسی گفت: دوستان عزیز! لطفاً این بازی را تمام کنید، فرصت دستیابی به توافق تجاری رو به اتمام است، آنچه ما اکنون به آن نیازمندیم رویکردی منطقی و منصفانه برای دور جدید مذاکرات است و ما خود را کاملاً برای آن آماده کرده ایم.

برلین در حالی از لندن می خواهد به این بازی پایان دهد که زمان برای رسیدن به توافق میان اتحادیه اروپا و انگلیس بر سر آینده روابط تجاری میان دو طرف بدون حصول پیشرفت های محسوس به سرعت در حال سپری شدن است.

روت که پیش از نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بروکسل با خبرنگاران گفتگو می کرد پس از طرح درخواست یاد شده گفت که از لایحه به جریان افتاده در لندن بسیار نگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان به انگلیس هشدار داد: بازی را تمام کن

آلمان به انگلیس هشدار داد: بازی را تمام کن