مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:352020-09-23ورزشي

انجمن های ورزشی هویت دار شدند


نائب رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور، گفت: بر اساس ابلاغ اساسنامه جدید، انجمن های ورزشی هویت دار شده اند، برخی از رشته های ورزشی نیز هویت مستقل و قانونی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز چهارشنبه 2 مهرماه مجمع انتخاباتی رییس هیات انجمن های ورزشی استان با حضور حمیدرضا غزنوی نائب رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور در سالن جلسات فرهنگسرای جوانان استان برگزار شد؛ حمیدرضا غزنوی نائب رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور در این نشست، گفت: در فدراسیون انجمن های ورزشی 20 رشته اصل با 83 زیر رشته فعال است و همه مخاطبان از همه اقشار مختلف جامعه تحت پوشش این رشته ها هستند.

وی افزود: بر اساس ابلاغ  اساسنامه جدید، انجمن های ورزشی هویت دار شده اند، برخی از رشته های ورزشی نیز هویت مستقل و قانونی دارند.

نائب رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور، اظهار کرد: در شرایط کرونا که خیلی از ورزش ها تعطیل است، درآمدهایی وجود دارد که برای کسب آن  باید به سمت سرمایه گذاری پیش رفت و این امر مهم سبب پیشرفت انجمن های ورزشی می شود.

غزنوی ادامه داد: ایلام از لحاظ امکانات ورزشی در جایگاه مناسبی قرار دارد که با استعداد یابی می توان شاهد رشد و شکوفایی این ظرفیت ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های ورزشی هویت دار شدند

انجمن های ورزشی هویت دار شدند