مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-23فرهنگي

ساداتیان: دفاع مقدس مدعیان زیادی دارد


سید جمال ساداتیان با اشاره به اینکه برای کار در حوزه دفاع مقدس آنقدر مدعی زیاد هست که ممیزی ها را سخت گیرانه می کند، گفت: در دوران فعلی باید به تخریب ها و معضلات جنگ خیلی جدی پرداخت.

- سید جمال ساداتیان با اشاره به اینکه برای کار در حوزه دفاع مقدس آنقدر مدعی زیاد هست که ممیزی ها را سخت گیرانه می کند، گفت: در دوران فعلی باید به تخریب ها و معضلات جنگ خیلی جدی پرداخت.

تهیه کننده فیلم به رنگ ارغوان در گفت وگویی با ایسنا درباره سختی های ساخت فیلم دفاع مقدسی بیان کرد: به نظرم به طور کلی فیلم های حوزه دفاع مقدس باید به دو دسته تقسیم شوند؛ یکی برای زمانی که جنگ است و بیشتر باید آثاری برای تشویق مردم و حمایت از کسانی که می روند تا از کیان کشور دفاع کنند تولید شود.

به هر حال جنگ در هیچ دوره تاریخی اتفاق خوبی نیست و همیشه مذموم بوده است.

جنگ هم تخریب فیزیکی دارد و هم روحی و روانی و بسیاری مشکلات را به وجود می آورد؛ از جمله وقتی آدم ها سرپرست خانواده یا جوانان خود را از دست می دهند، دچار معضلات و مشکلات بسیار زیاد می شوند.

او ادامه داد: دست دیگر برای زمانی است که جنگ تمام می شود.

تصوری که ما در کشورمان برای ساخت فیلم های دفاع مقدس داریم این است که گویا هنوز دوران دفاع مقدس و جنگ است و باید فیلم های مهیج و بی حاشیه ساخت تا مردم با حُسنهای جنگ آش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتیان: دفاع مقدس مدعیان زیادی دارد

ساداتیان: دفاع مقدس مدعیان زیادی دارد