مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 17:202020-09-23سياسي

برهم صالح: پیام اخیر مرجعیت نشان داد که برای اصلاحات چه مسؤولیت هایی داریم


برهم صالح گفت که بیانیه اخیر مرجعیت عالی شیعه به روشنی نشان می دهد که برای اصلاح روند سیاسی کشور چه مسؤولیت هایی در پیش است.

- برهم صالح گفت که بیانیه اخیر مرجعیت عالی شیعه به روشنی نشان می دهد که برای اصلاح روند سیاسی کشور چه مسؤولیت هایی در پیش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برهم صالح، رییس جمهور عراق در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، تأکید کرد که صرف برگزاری اینچنینی نشست مجمع عمومی نشان می دهد که جهان دربرابر ویروس کووید- 19 دربرابر چه چالش بزرگی است و این ویروس تا چه حد زندگی و اقتصاد و جوامع بشری را تهدید کرده است.

او تأکید کرد که این وضعیت تأکیدی است بر ضرورت اصل همبستگی و تلاش مشترک جوامع کشورها برای نابودی این وبای عالمگیر و کاهش پیامدهای آن و نیز ضرورت همکاری همه کشورها برای تبادل تجارب و اطلاعات مربوط به این ویروس و کمک کشورهای توسعه یافته به کشورهای در حال توسعه برای رویارویی با این وبای عالمگیر.

به نقل از میدل ایست نیوز، رییس جمهوری عراق همچنین بر ضرورت مبارزه با اخبار دروغین درباره این ویروس و ضرورت برنامه ریزی برای تضمین عدالت در توزیع واکسن آن و کاهش ابعاد تجاری در فروش آن به کشورهای فقیر تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برهم صالح: پیام اخیر مرجعیت نشان داد که برای اصلاحات چه مسؤولیت هایی داریم

برهم صالح: پیام اخیر مرجعیت نشان داد که برای اصلاحات چه مسؤولیت هایی داریم