مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 16:402020-09-25حوادث

گرامیداشت روز آتش نشانی بر فراز بام کاشان


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: تیم هشت نفره کوهنوردی این سازمان در آستانه روز آتش نشانی و ایمنی بر بام کاشان صعود کرده و پرچم صلح و ایمنی را بر فراز قله سه هزار و 20 متری سیاه کوه برافراشتند.

- ایسنا/اصفهان مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: تیم هشت نفره کوهنوردی این سازمان در آستانه روز آتش نشانی و ایمنی بر بام کاشان صعود کرده و پرچم صلح و ایمنی را بر فراز قله سه هزار و 20 متری سیاه کوه برافراشتند.

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در صعود تیم کوهنوردی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان هادی بهداد، حسین مقامی، علی پناهنده، وحید زارع، سید محمد اسلامبولی، محمد وزوانی، عمران سرانجام و حسن عسگری حضور داشتند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود کشور، ویژه برنامه های روز آتش نشانی و ایمنی با هدف ایجاد زمینه های مناسب برای آموزش همگانی مردم در جهت پیشگیری از بروز حادثه های مختلف و حفاظت از سرمایه های ملی اجرا می شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: مراسم رسمی روز ملی آتش نشانی و خدمات ایمنی، در ستاد فرماندهی 125 با رونمایی از تجهیزات جدید خودرویی و عملیاتی آغاز خواهد شد، همچنین مانور شهری با مشارکت سازمان های و ارگان های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت روز آتش نشانی بر فراز بام کاشان

گرامیداشت روز آتش نشانی بر فراز بام کاشان