مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-26اقتصادي

مصادره 10 واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مصادره 10 واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی این استان توسط بانک ها خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مصادره 10 واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی این استان توسط بانک ها خبر داد.

هاشم موسوی قوام آباد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه 332 واحد مستقر در شهرک های صنعتی این استان وجود دارد، افزود: از این تعداد 210 واحد صنعتی فعال و 122 واحد صنعتی غیرفعال هستند.

وی اظهارکرد: از مجموع 122 واحد صنعتی غیرفعال استان 55 واحد شناسایی و برنامه ریزی شدند که قابلیت احیاء در سال 99 را دارند و تاکنون 11 واحد به چرخه تولید برگشتند و مابقی در حال پیگیری هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعهد شرکت شهرک های صنعتی استان برای راه اندازی مجدد 25 واحد صنعتی طی امسال است.

موسوی با بیان اینکه بیش از 63 درصد واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان فعال هستند، تصریح کرد: 45درصد واحدهای تعطیل و مصادره شده استان قابل بازگشت به چرخه تولید هستند که تاکنون 10 درصد آنها به چرخه برگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصادره 10 واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

مصادره 10 واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد