مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 07:302020-09-26حوادث

انهدام باند سارقان مامورنما در کرج


اعضای پنج نفره باند سارقان مامورنما با اعتراف به 70 فقره اخاذی از شهروندان توسط پلیس آگاهی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل پایگاه خبری پلیس، محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت به شیوه اخاذی تحت عنوان مأمور پلیس توسط سرنشینان خودروهای مختلف در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات برای کارآگاهان محرز شد که سارقان پس از متوقف کردن خودروهای مال باختگان، خود را مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی و پس از بازرسی بدنی به بهانه اینکه به کارت بانکی آنها پول خرید و فروش مواد مخدر واریز شده کارت عابر آنها را به همراه رمز گرفته و بلافاصله متواری می شدند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه سارقان پس از دریافت کارت های بانکی مال باختگان، بلافاصله وجوه آنها را خالی کرده و با آن، طلا و ارز خریداری می کردند، تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی همه سارقان شرکت کننده در سرقت را شناسایی کرده و با مراجعه به مخفیگاهشان، نامبردگان را حین استعمال مواد مخدر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان مامورنما در کرج

انهدام باند سارقان مامورنما در کرج