مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-26ورزشي

آزاده زمانپور: معقول ترین راه برگزاری نیمه متمرکز لیگ بسکتبال زنان است


سرمربی تیم بسکتبال نامی نو می گوید با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ، بهترین شیوه برگزاری مسابقات به صورت نیمه متمرکز است.

- سرمربی تیم بسکتبال نامی نو می گوید با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ، بهترین شیوه برگزاری مسابقات به صورت نیمه متمرکز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام فدراسیون بسکتبال قرعه کشی لیگ برتر بانوان در مهرماه برگزار و مسابقات نیز از اول آبان ماه آغاز می شود.

از طرفی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور قرار است مسابقات به صورت نیمه متمرکز برگزار شود تا کنترل مسائل بهداشتی برای حفظ سلامتی بازیکنان، کادر فنی، داوران و ناظران راحت تر انجام شود.

آزاده زمانپور که در فصل پیش رو هدایت نامی نو اصفهان را برعهده دارد، در مورد شرایط تیم خود به ایسنا گفت: هنوز تمریناتمان را شروع نکرده ایم اما باشگاه در حال انجام کارها است تا زودتر شروع کنیم.

مسائل بهداشتی باید به شدت کنترل شود و بازیکنان غیربومی به اصفهان بیایند تا در کنار بازیکنان بومی تمرین کنند.

به طور کلی هماهنگی ها در حال انجام است.

او در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شروع مسابقات از اول آبان، فرصت لازم را برای آمادگی دارید؟ بیان کرد: خیلی عقب هستیم چون بازیکنان در چند ماه گذشته به دلیل شیوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاده زمانپور: معقول ترین راه برگزاری نیمه متمرکز لیگ بسکتبال زنان است

آزاده زمانپور: معقول ترین راه برگزاری نیمه متمرکز لیگ بسکتبال زنان است