مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 08:102020-09-26اجتماعي

7000دانش آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند


معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: طبق بررسی های صورت گرفته بیش از هفت هزار دانش آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند.

- کامیار جمشیدی صبح امروز در گفتگو با با هدف تأمین وسایل آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان نیازمند برگزار می شود، ادامه داد: امیدواریم در این شور مذهبی ملی خیران کمک های خود را به صورت نقدی به منظور تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری اهدا کنند.

وی با یادآوری اینکه هم اکنون این نهاد از بیش از 14 هزار دانش آموز و حدود دو هزار دانشجو در استان حمایت می کند، تصریح کرد: طبق بررسی های صورت گرفته بیش از هفت هزار دانش آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند.

جمشیدی بیان کرد: امیدواریم با مشارکت خوب خیران در شور عاطفه ها برای این دانش آموزان نیازمند تبلت یا گوشی تلفن همراه خریداری و آنان نیز همانند سایر دانش آموزان به شبکه آموزشی شاد دسترسی پیدا کنند.

وی همچنین در ادامه به ایجاد مرکز نیکوکاری مداد رنگی در استان اشاره و عنوان کرد: این مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی در زمینه آموزشی و فرهنگی فعالیت می کند و برای حمایت از دانش آموزان نیازمند افتتاح خواهد شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه با یادآوری اینکه مرکز نیکوکاری مداد رنگی استان کرمانشاه به زودی در دانشگاه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7000دانش آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند

7000دانش آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند