مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-26سياسي

ماجرای واکسن رایگان آنفلوآنزا توسط نمایندگان مجلس دهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی نمایندگان مجلس دهم در هر سال دو بار واکسن آنفلوآنزا در درمانگاه مجلس می زدند این در حالی است که آقایان کواکبیان و محمود صادقی نماینده دوره قبلی .

- عضو هیأت رییسه مجلس گفت: برخی نمایندگان مجلس دهم سالی 2 بار واکسن آنفلوآنزای رایگان می زدند و بهتر است برای شفاف سازی، لیستی از نمایندگان دریافت کننده این واکسن منتشر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی نمایندگان مجلس دهم در هر سال دو بار واکسن آنفلوآنزا در درمانگاه مجلس می زدند این در حالی است که آقایان کواکبیان و محمود صادقی نماینده دوره قبلی مجلس که به خرید واکسن آنفلوآنزا توسط بهداری مجلس یازدهم انتقاد می کنند در حالی که بایستی شفاف سازی کنند که تاکنون چند بار از این واکسن های رایگان در مجلس استفاده کرده اند؟ سلیمی گفت: پرونده حضور نمایندگان مجلس که به بهداری مراجعه کرده و واکسن آنفلوآنزا در طول سالیان گذشته دریافت کرده اند مشخص و روشن است و بر اساس این آمار ها برخی نمایندگان سالی دوباره واکسن آنفلوآنزا زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای واکسن رایگان آنفلوآنزا توسط نمایندگان مجلس دهم

ماجرای واکسن رایگان آنفلوآنزا توسط نمایندگان مجلس دهم