مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-27سياسي

26 سال زمان برای اتمام پارک موزه دفاع مقدس تبریز قابل قبول نیست


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: : پارک موزه دفاع مقدس از سال 73 کلنگ زده شده اما متاسفانه هنوز در سال 99 به اتمام نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار اصغر عباسقلی زاده  امروز در مراسم تجلیل از چهلمین سالگرد دفاع مقدس در صحن علنی شورا تصریح کرد: امیدواریم ما نیز بتوانیم در سایه هدایت های رهبر انقلاب ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل  باشیم.

وی افزود: امروز در دنیای پر آشوب کشور سربلند ایران ساحل امنی است که در دنیا جزو کشور های امن بشمار می رود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش هاِی دفاع مقدس آذربایجان شرقی اضافه کرد: اگر یک کشور به تنهایی توانست در مقابل دو ابر قدرت شرق و غرب با صدام بجنگد.

در سایه آموزه های عاشورا و هدایت های امام راحل و رزمندگان و خانواده شهدا است که امیدواریم امروز نیز بتوانیم به تمامی مشکلات موجود کشور غلبه کنیم .

وی در رابطه با پارک موزه دفاع مقدس گفت: پارک موزه دفاع مقدس از سال 73 کلنگ زده شده اما متاسفانه هنوز در سال 99 به اتمام نرسیده است.

سردار عباسقلی زاده افزود: اتمام این موزه هم در زمینه گردشگری و هم برای قدردانی از رزمندگان و انتقال و معرفی فرهنگ دفاع مقدس مهم خواهد بود چراکه لازم است نسل امروز را با فداکاری های دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 سال زمان برای اتمام پارک موزه دفاع مقدس تبریز قابل قبول نیست

26 سال زمان برای اتمام پارک موزه دفاع مقدس تبریز قابل قبول نیست