مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-27اقتصادي

سایه چوبِ حراج بانک ها بر سر هتل های قصرشیرین


هتل های قصرشیرین که به دلیل رکود چندسال اخیرشان از عهده بازپرداخت تسهیلات دریافتی بانک ها برنیامده اند، در آستانه به مزایده رفتن توسط بانک ها هستند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده هتلداران قصرشیرین گفت: هتل های قصرشیرین که به دلیل رکود چندسال اخیرشان از عهده بازپرداخت تسهیلات دریافتی بانک ها برنیامده اند، در آستانه به مزایده رفتن توسط بانک ها هستند.

بهروز مرادی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به کسادی چندین ساله بازار هتل های قصرشیرین، اظهارکرد: از اوایل دهه هشتاد بود که به دلیل رونقی که آن سالها در شهرستان قصرشیرین به واسطه تردد زوار از مرز خسروی وجود داشت، تعداد 9 هتل در این شهرستان احداث شد.

وی افزود: همه این هتل ها با اخذ تسهیلات بانکی بنا شدند و امید می رفت با حجم تردد بالایی که آن روزها در مرز خسروی وجود داشت، بتوانند بتدریج تسهیلات بانکی را بازپرداخت کنند و شاهد رونقی در کارشان باشند.

نماینده هتلداران قصرشیرین اضافه کرد: متاسفانه با گذشت چندسال مرز خسروی به علت ناامنی که در آنسوی مرز بوجود آمد، بسته شد و همین امر بازار هتلداران قصرشیرین را دچار رکود کرد.

وی با بیان اینکه تداوم این وضعیت باعث شد تا هتلداران قصرشیرین در بازپرداخت تسهیلاتشان دچار مشکل شوند، افزود: از تعداد 9 هتلی که در قصرشیرین وجود دارد، تنها دو هتل توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه چوبِ حراج بانک ها بر سر هتل های قصرشیرین

سایه چوبِ حراج بانک ها بر سر هتل های قصرشیرین