مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 08:502020-09-27اقتصادي

آمادگی وزارت کار برای حل معضلات آموزش مجازی فرزندان کارگران


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی این وزارت خانه برای حل معضلات آموزش مجازی فرزندان کارگران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایلنا، این روزها با شیوع بیماری کرونا سبک زندگی ایرانیان تغییرات فروانی کرده است و امر آموزش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دانش آموزان بسیاری در کشور در این روزهای کرونایی از طریق مجازی مشغول تحصیل هستند و همین امر باعث شده است، تلفن همراه هوشمند و تبلت با توجه به افزایش تقاضا به یکباره قیمت های نجومی پیدا کند، در این میان خانواده هایی که توان مالی دارند اسباب آموزش مجازی را برای فرزندان خود تهیه می کنند اما خانواده های کارگران برای تهیه حتی یک تلفن همراه هوشمند دست دوم با مشکل رو به رو هستند.

قطعا امروز که قیمت خط تلفن همراه و گوشی های هوشمند و حتی گوشی های ساخت داخل هم قیمت میلیونی دارند، برای خانواده هایی که سرپرست کارگر دارند، تهیه لوازم آموزش مجازی مشکل است از همین رو این قشر از جامعه نیازمند کمک و مساعدت نهادها هستند تا بتوانند لوازم مورد نیاز تحصیل فرزندان شان را تهیه کنند.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره گله خانواده هایی که سرپرست آنان کارگر است برای عدم تهیه تلفن هوشمند برای فرزندانشان گفت: ما در یک توافق عمومی با وزارت آموزش و پرورش تفاهم نامه ای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت کار برای حل معضلات آموزش مجازی فرزندان کارگران

آمادگی وزارت کار برای حل معضلات آموزش مجازی فرزندان کارگران