مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-27سياسي

خلیل آبادی نماینده کمیسیون فرهنگی در ستاد حمایت از بنیاد خانواده شد


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آرا حسن خلیل ابادی را به عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در ستاد حمایت از بنیاد خانواده انتخاب کردند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آرا حسن خلیل ابادی را به عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در ستاد حمایت از بنیاد خانواده انتخاب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخاب یک نفر نماینده از اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا برای عضویت در ستاد حمایت از بنیاد خانواده در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز(یکشنبه) بود؛ در همین راستا محمدجواد حق شناس تاکید کرد: در 136 جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران حسن خلیل آبادی برای عضویت در این ستاد معرفی شده است.

در ادامه زهرا صدراعظم نوری در تذکری با اشاره به اینکه در گذشته کمیسیون سلامت و محیط زیست در شورا وجود نداشته افزود: در سال 1392 که این مصوبه را شورا داده کمیسیون سلامت و محیط زیست وجود نداشته و با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی یکی بوده است لذا امروز در تصمیم گیری انتخاب نماینده در ستاد حمایت از بنیاد خانواده کمیسیون سلامت باید حقوقش مدنظر قرار بگیرد.

در ادامه نیز احمد مسجدجامعی گفت: در سال چهارم دوره پنجم شورای شهر تهران قرار گرفته ایم و ظرف این سه سال این ستاد چه کاری انجام داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیل آبادی نماینده کمیسیون فرهنگی در ستاد حمایت از بنیاد خانواده شد

خلیل آبادی نماینده کمیسیون فرهنگی در ستاد حمایت از بنیاد خانواده شد