مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-27حوادث

ضرورت نوسازی تجهیزات آتش نشانی در ساری


شهردار ساری با گرامیداشت روز آتش نشانی با تاکید بر لزوم به روزرسانی تجهیزات آتش نشانی گفت: طی یکسال گذشته سه هزار و 200 عملیات اطفای حریق در شهرستان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس رجبی پیش ازظهر یکشنبه در مراسم روز آتش نشانی با گرامیداشت روز آتش نشانی و تقدیر از فعالان این عرصه اظهار داشت: طی یکسال اخیر سه هزار و 200 عملیات توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انجام شده است.

وی به اطفای 600 مورد حریق در روستاهای شهرستان طی یکسال اخیر بر لزوم بروز رسانی ماشین آلات آتش نشانی تاکید کرد و گفت: برای خرید تجهیزات آتش نشانی و به روز رسانی آن نیازمند حمایت مسئولان هستیم وی با تقدیر از فعالیت های آتش نشانان به عنوان مصداق افراد فداکار یادآور شد: تاکنون شماری از کارکنان آتش نشانی ساری در راه خدمت به همشهریان شهید و یا مصدوم شده اند.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خدمت و آتش نشان یادآور شد: برای ارتقای ایمنی و رفاه مردم باید تجهیزات امدادی و آتش نشانی نیز ارتقا یابد.

وی با تاکید بر ارتقای ایمنی و تجهیزات آتش نشانی در ساری از ساری به عنوان مرکز و پیشانی استان یاد کرد و خواهان رفع مشکلات این بخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نوسازی تجهیزات آتش نشانی در ساری

ضرورت نوسازی تجهیزات آتش نشانی در ساری