مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-27اجتماعي

ورودی های دانشگاه فنی وحرفه ای به دلیل تغییر نظام آموزش و پرورش کاهش یافته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در وبینار تبیین اهداف، برنامه ها و انتظارات دانشگاه فنی وحرفه ای ویژه اعضای هیات علمی جدید الاستخدام در دانشگاه، - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: ورودی های دانشگاه فنی وحرفه ای به دلیل تغییر نظام آموزش و پرورش کاهش یافته است؛ اکنون به دنبال اجرای راهکار هایی در راستای افزایش دانشجوی مهارتی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در وبینار تبیین اهداف، برنامه ها و انتظارات دانشگاه فنی وحرفه ای ویژه اعضای هیات علمی جدید الاستخدام در دانشگاه، گفت: یکی از دغدغه های اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای حضور اساتید جوان و اعضای هیئت علمی خبره است.

تا پیش از سال 96، پرونده 4 هزار و 341 متقاضی هیئت علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای از فراخوان های قبلی وجود داشت که همگی در صف بررسی قرار گرفته بودند.

اما در سال های 94 تا 97 با عزم جدی دانشگاه این پرونده ها رسیدگی و سرانجام 154 عضو هیات علمی به تایید مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسید.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 42 عضو هیات علمی دانشگاه فنی وحرفه ای را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های دانشگاه فنی وحرفه ای به دلیل تغییر نظام آموزش و پرورش کاهش یافته است

ورودی های دانشگاه فنی وحرفه ای به دلیل تغییر نظام آموزش و پرورش کاهش یافته است