مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-27سياسي

نمایشگاه کتاب های دفاع مقدس تولید شده در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد


به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب های دفاع مقدس تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه ششم مهر ماه با حضور جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب های دفاع مقدس تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه ششم مهر ماه با حضور جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه کتاب های تولیدی حوزه هنری استان با موضوع دفاع مقدس که در چند سال اخیر چاپ و منتشر شده در معرض دید عموم قرار گرفته است.

شریف اسلامی افزود: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس به مدت یک هفته در محل حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد واقع در گلستان 14 پلاک 20 جنب اداره کل بنیاد شهید استان دایر است.

وی تصریح کرد: حوزه هنری استان طی سال های اخیر بیش از 20 کتاب با موضوع دفاع مقدس را تولید و عرضه کرده است.

اسلامی عنوان کرد: در سال جاری نیز 5 کتاب دیگر در این حوزه در دست تولید است که در صورت بهبود شرایط بودجه ای به چاپ خواهند رسید.

وی همچنین از انتشار کتاب از گدار تختی تا رمادیه خاطرات عبدالصالح خاک نژاد از اسارتگاه های عراق خبر داد و گفت: این کتاب توسط انتشارات سوره مهر چاپ شده و به زودی رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب های دفاع مقدس تولید شده در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

نمایشگاه کتاب های دفاع مقدس تولید شده در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد