مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-28فرهنگي

دبیرکل ششمین جشنواره هنر مقاومت: به جای دلار، صنایع دستی ایرانی جایزه می دهیم


دبیرکل ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت با بیان اینکه 4 رشته از 8 رشته جشنواره به صورت بین المللی برگزار می شود، گفت که برگزیدگان این بخش به جای جایزه ارزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، نشست رسانه ای ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت با حضور مسعود نجابتی دبیرکل جشنواره و محمد حبیبی دبیر اجرایی این جشنواره، در معراج شهدای تهران واقع در خیابان بهشت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مهدی علی بخشی مدیر روابط عمومی جشنواره بابت تأخیر پیش آمده در نشست رسانه ای از اهالی رسانه عذرخواهی کرد.

در ادامه، نجابتی مدیرکل جشنواره درباره سیاست های این دوره گفت: سیاست ها تابعی از سیاست های کلان نظام است و موضوعات ثابتی داریم که محوری است و از دور اول بوده و خواهد بود؛ نظیر ظلم ستیزی، استکبارستیزی و حمایت از مظلوم.

موضوعات متغیری هم داریم، نظیر شهادت جهانمرد مقاومت سردار سلیمانی و همرزش ابومهدی المهندس یا مدافعان سلامت و کمک مؤمنانه (مواسات) پس از شیوع ویروس کرونا.

  وی ادامه داد: امکان ندارد در هر دوره از جشنواره به رژیم صهیونیستی پرداخته نشود، منتهی زوایه نگاه در هر دوره متفاوت است، امسال هم شاهد رژیمی هستیم که بدون همه پرسی روی کار آمده است و رفراندوم در سرزمین های اشغالی معنا ندارد؟! این مهمترین راهبرد امسال ماست که مقاومت تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل ششمین جشنواره هنر مقاومت: به جای دلار، صنایع دستی ایرانی جایزه می دهیم

دبیرکل ششمین جشنواره هنر مقاومت: به جای دلار، صنایع دستی ایرانی جایزه می دهیم