مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-28اقتصادي

بازسازی رمپ ویلچر 11 دستگاه اتوبوس در شهر قم


سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از بازسازی رمپ ویلچر 11 دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: 110 دستگاه اتوبوس خریداری شده در سال گذشته مناسب ویلچر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امیر یزدی با توجه به اهمیت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و ارائه خدمات به روز، اظهار کرد: برای کاهش تردد خودروهای شخصی در سطح شهر و تشویق مردم در استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی باید خدماتی به روزی به مردم ارائه دهیم.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تأکید بر لزوم نوسازی اتوبوس ها، افزود: سال گذشته توانستیم 110 دستگاه اتوبوس نو خریداری کنیم اما با توجه به قیمت اتوبوس ها و عدم پرداخت یارانه دولتی در این بخش، نوسازی اتوبوس ها در دستور کار قرارگرفته است.

یزدی از نوسازی 400 دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: برای نوسازی کل ناوگان اتوبوسرانی قم باید 400 دستگاه اتوبوس نوسازی شود که در مرحله نخست 100 دستگاه آن تحویل داده شده و 160 دستگاه اتوبوس در حال بازسازی است.

وی بازسازی اتوبوس ها برای استفاده از معلولین را یکی از دغدغه های سازمان اتوبوسرانی دانست و بیان کرد: اتوبوس هایی خریداری شده با برند عقاب افشان با توجه به ارتفاع کم ورودی آن ها از سطح زمین دارای رمپ ویلچر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی رمپ ویلچر 11 دستگاه اتوبوس در شهر قم

بازسازی رمپ ویلچر 11 دستگاه اتوبوس در شهر قم