مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-28سياسي

واکنش تهران به خبر مذاکرات مخفیانه ایران و آمریکا


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره اخبار مطرح شده مبنی بر مذاکره ایران و آمریکا در عمان گفت: نه مذاکره ای بوده و نه هست و نه انجام خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه 7 مهر در نشست هفتگی با خبرنگاران ضمن تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در ابتدای این نشست خبری عنوان کرد: امروز آخرین روز هفته دفاع مقدس است و برای این هفته با جلسه سخنگویی به پیشواز رفتیم و بازدیدی از موزه دفاع مقدس داشتم و امروز هم در پایان این هفته وزیر امور خارجه میزبان مدیران ارشد وزارت خارجه برای بزرگداشت شهدای وزارت خارجه خواهد بود.

خطیب‌زاده با اشاره به بروز درگیری بین آذربایجان و ارمنستان اضافه کرد: وزیر امور خارجه ایران بلافاصله در چارچوب دیپلماسی فعال و سیاست همسایگی با همتایان خود صحبت مفصلی داشت و آمادگی خود را برای استفاده از ظرفیت برای پایان دادن به این درگیری اعلام کردیم.

این دیپلمات ارشد کشورمان به سفر فؤاد حسین اشاره و بیان کرد: وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران سوم مهر در یک سفر کاری کوتاه عازم مسکو شد و گفت‌وگوهایی با همتایان خود داشت و ظریف در نشست مجازی وزرای خارجه سیکا سخنرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تهران به خبر مذاکرات مخفیانه ایران و آمریکا

واکنش تهران به خبر مذاکرات مخفیانه ایران و آمریکا