مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-28سياسي

قدردانی موسسه مهر آفرین از ایران کیش


موسسه مهر آفرین از مدیرعامل ایران کیش به واسطه خدمات این شرکت و اپلیکیشن پات برای حمایت از زنان، کودکان و خانواده های بدسرپرست، بی سرپرست و کودکان کار قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، متن این تقدیر نامه به این شرح است؛ جناب آقای طبری مدیر عامل محترم شرکت کارت اعتباری ایران کیش با سلام و احترام توفیق فعالیت های نیکوکارانه و مسئولانه افتخاری است بس عظیم که نصیب آنانی می شود که تنها قرب الهی را هدف مقدس خویش قرارداده اند و بی شک بهترین پاداش برای انسان هایی است که توان و تجربه خود را در طبق اخلاص نهاده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

بدینوسیله از تلاش های بی شائبه جنابعالی و همکاران محترم در مدت ماه مبارک رمضان در راستای حمایت از کودکان بدسرپرست تقدیر و تشکر می نماییم.

فاطمه دانشور، مدیرعامل گفتنی است اپلیکیشن پات مدت هاست که در بخش نیکوکاری خود امکان کمک و حمایت از کودکان کار و بدسرپرست را فراهم کرده است.

مؤسسه نیکوکاری مهرآفرین فعالیت خود را از 1384 در زمینه حمایت از بیش از 8000 از زنان، کودکان و خانواده های بد سرپرست، بی سرپرست و کودکان کار آغاز نموده است.

منابع مالی مؤسسه در اعطای ارزاق، پوشاک، ودیعه مسکن و کمک هزینه های تحصیلی و ساختن سرپناه و مدرسه یا بازسازی کلاس های درس برخی مناطق محرومی که خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی موسسه مهر آفرین از ایران کیش

قدردانی موسسه مهر آفرین از ایران کیش