مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-28سياسي

پیام تسلیت آیت الله جنتی به فرزند مرحوم حسینیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در آستانه چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام روح الله حسینیان رییس فقید مرکز اسناد انقلاب اسلامی، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان طی تماسی تلفنی با حجت الاسلام حامد حسینیان فرزند آن مرحوم از خداوند متعال برای مرحوم والدشان .

- ، در آستانه چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام روح الله حسینیان رییس فقید مرکز اسناد انقلاب اسلامی، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان طی تماسی تلفنی با حجت الاسلام حامد حسینیان فرزند آن مرحوم از خداوند متعال برای مرحوم والدشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت کردند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه حجت الاسلام حسینیان از شاگردان خوب، فاضل و مورد علاقه ما در مدرسه حقانی بود، درگذشت ایشان را ضایعه ای برای دوستداران انقلاب اسلامی عنوان کردند و یاد این مبارز انقلابی را گرامی داشتند.

وی در این تماس تلفنی گفت: خداوند انشاءالله روح ایشان را شاد و با اولیاء خدا محشور کند و به شما و همه بستگان صبر و اجر اعطا کند.

از طرف بنده به بستگان تسلیت عرض کنید و سلام مرا به آن ها برسانید.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: خوشحالم که آن فقید سعید الحمدالله فرزند طلبه و صالحی مثل شما دارد، انشاء الله بتوانید راه ایشان را ادامه دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت آیت الله جنتی به فرزند مرحوم حسینیان

پیام تسلیت آیت الله جنتی به فرزند مرحوم حسینیان